TALKING ARE FOR LOSERS

Var med pappa på pappagrappa? eller hur det stavas, i vilket fall underbart god stenungsbakad pizza ;) kommer inte riktigt ihåg vad pizzan jag beställde in hette eftersom det var på italenska? hello we are in sweden daah!
I vilket fall :D jätte gott!
Sen gick jag och pappa och kollade på raggarbilarna, vet inte riktigt mina åsikter om det men..
Sen gick jag till södertull och tog bussen till Jonny, träffade honom och becka så hade vi lite lördagsmys med cola och nötter :D
Becka körde sedan mig hem i den väl igenkände skruttis som vi kallar den ;) Hade ni sett den hade ni vetat varför!
Imorgon blir det att övningsköra ett par timmar, pappa kommer döda mig eftersom att mitt tålamod suuuuuuger! 
Innan det blir det nog maxi också, ska kanske köpa en sak ;) men vad det är får inte ni veta idag! eller än. he-he!
Nu blir det mysa film och sedan sova! 
SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0